سرخط خبرها

افتتاح فاز اول بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی پیامبر اعظم(ص) مشهد تا سال آینده (۱۳ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۲۷۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
افتتاح فاز اول بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی پیامبر اعظم(ص) مشهد تا سال آینده (۱۳ آذر ۱۴۰۲)
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افتتاح فاز اول بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی پیامبر اعظم (ص) مشهد تا سال آینده، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مسلم با بیان اینکه فاز اول پروژه بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی پیامبر اعظم(ص) مشهد مقدس، فروردین سال آینده افتتاح می‌شود، افزود: این بخش از بیمارستان در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر وزیر بهداشت و بازدید‌های مسئولان استانی، مقرر شد اورژانس این بیمارستان که حدود ۴ هزارمتر مربع است، زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اجرای پروژه بیمارستان گلبهار افزود: این پروژه بیمارستانی با ظرفیت ۱۰۰ تخت، حدود ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر دوم رئیس جمهور به استان خراسان رضوی در ابتدای سال آینده، افتتاح می‌شود و برای اتمام این پروژه به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که اعتبارات مورد نیاز آن با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، تخصیص پیدا می‌کند.

به گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد، در بیمارستان گلبهار ۳۹۹ نفر استخدام می‌شوند و تجهیزات مورد نیاز آن نیز توسط وزارت بهداشت و هیئت امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تأمین می‌شود.

مسلم از اَبَر پروژه بیمارستان ۱۰۰۰تخت خوابی مشهد به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این دانشگاه یاد کرد و گفت: این پروژه در ابتدای سال جاری با حضور عین‌اللهی، وزیر بهداشت آغاز شد و با موافقت کمیسیون ماده ۲۳ این پروژه، اخذ شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز ساخت اَبَر پروژه ۱۰۰۰ تخت خوابی از محل مولدسازی دارایی‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأمین می‌شود، گفت: املاک مورد نیاز برای مولدسازی به‌منظور تأمین منابع این اَبَرپروژه مشخص و مجوز‌های قانونی، اخذ و مذاکراتی با دو سه پیمانکار خوش‌نام و معتبر بیمارستان‌ساز کشور انجام شده تا به محض مجوز ماده ۲۳ مولدسازی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مجتمع آموزشی خوارزمی مشهد مقدس را یکی از بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین پروژه‌های آموزشی کشور دانست و یادآور شد: این مجتمع در راستای تجمیع فضای فیزیکی چهار دانشکده دانشگاه اجرا و از اول مهرماه، ۳هزار دانشجو در این ساختمان مستقر شده‌اند البته نواقص آن هم به تدریج برطرف می‌شود که در سفر رئیس جمهور نیز این پروژه افتتاح می‌شود.

منبع: وب‌دا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->